ллл Terug naar ZOAB Home

25-03-2015 Algemene Leden Vergadering Landelijke Woonboten Organisatie (ALV LWO)

Afgelopen zondag de 22e maart waren enkele leden van de ZOAB aanwezig op de ALV (Algemene Leden Vergadering) van het LWO (Landelijke Woonboten Organisatie). De vergadering werd gehouden in het centrum van Amsterdam in 1 van de vergaderruimtes van de openbare bibliotheek.

Foto: Frank Hensen

De agenda was opgesteld en het zou een pittige doch vruchtbare ALV gaan worden met zeer veel punten die behandeld moesten gaan worden. Echter dit liep anders dan gepland. Wegens een interne bestuurskwestie en een paar geschorste leden begon de vergadering zeer stevig en de toon was direct gezet. Voor LWO-leden die voor het eerst de ALV bijwoonden, was het verbijsterend.

De chaos was compleet! Dit was toch een reguliere ALV van de LWO? Een ALV die toekomstbepalend kan zijn toch? Het liep anders. Na anderhalf uur verlieten de eerste aanwezigen onder luid applaus de zaal. Echter, duurde de strijd nog tot kwart over vijf door. Met als resultaat dat een nieuw bestuur wordt gevormd en dat er zeer binnenkort een nieuwe extra ALV gepland staat om de nog openstaande agenda punten te bespreken. Agenda punten die belangrijk zijn voor woonboot Nederland. De toekomst van ons water bewoners.

Ook bij deze ALV zal de ZOAB weer aanwezig zijn en nodigen u, leden van de ZOAB, die ook lid zijn van de LWO van harte uit om aanwezig te zijn. Ben je nog geen lid van de LWO, meld je dan snel aan. Het is ook uw toekomst!

Links:
Landelijke Woonboten Organisatie - http://www.lwoorg.nl/

ллл Terug naar ZOAB Home

й 2013 Vereniging ZOAB Rotterdam | lid worden | Opzeggen | Contact | Privacy Beleid |