ллл Terug naar ZOAB Home

07-02-2017 ZOAB Bestuursleden gezocht (Update)

De ZOAB zoekt bestuursleden voor het dagelijks bestuur. Geen vaarbwijs vereist of andere ervaringen. Iedereen is meer dan welkom. Wil je eerst eens een vergadering bijwonen? Neem dan contact met het bestuur op en krijg een beeld van wat wij doen. Naast het nuttige is er zeker ruimte voor het gezellige.

Niet iedereen weet wat een bestuursfunctie precies inhoud. in het algemeen komt het erop neer dat je bij de vergaderingen aanwezig bent die op een van de woonarken van het bestuur gehouden worden. Dit kan eens per maand tot eens per kwartaal zijn. Afhankelijk van agendapunten die op dat moment spelen. Onder het genot van koffie of thee met wat lekkers start de vergadering waarna punstgewijs de punten worden besproken. Hieruit volgen actiepunten (of niet) die je later kan behandelen of uitvoeren, Dit kan zijn een email sturen naar de gemeente tot informatie vergaren of naar de gemeente zelf gaan. Hierdoor leer je een heleboel nieuwe mensen kennen. Bewoners van woonschepen maar ook de mensen van de gemeente Rotterdam waar wij veel contact mee hebben. Na de vergadering (of tijdens) is er ruimte voor een drankje met soms wat te knabbelen erbij. Hoe lang duurt een vergadering? Dat verschilt enorm. Zijn er weinig agendapunten, dan kan het voorkomen dat de vergadering slechts een half uurtje duurt. Zijn er meerdere agendapunten die wat tijd vergen dan kan het wel eens een uur tot 2 uur duren. Maar laat je hierdoor niet afschrikken. Er is meer dan voldoende (soms zelfs te veel) ruimte voor grappen en grollen.

Lijkt het je wat maar ben je nog niet overtuigd of onzeker over de hoe-en-wat?
Stuur ons een email of bel ons op, en woon de volgende vergadering bij. Dan krijg je een mooie indruk van wat de ZOAB allemaal doet voor de woonbootbewoners van Rotterdam.

Zonder bestuur, geen ZOAB!

ллл Terug naar ZOAB Home

й 2013 Vereniging ZOAB Rotterdam | lid worden | Opzeggen | Contact | Privacy Beleid |