20-02-2019 Enquete walaansluitingen

De ZOAB is bezig met het inventariseren en het verkrijgen van een algemeen beeld over de walaansluitingen bij de woonboten. In de korte enquête richt de ZOAB zich specifiek op de aansluitingen gas, elektra, kabel, KPN en riolering. Doel van het onderzoek is om erachter te komen hoe alle woonboten aangesloten zijn en of er bijzonderheden zijn.

Op de ALV (Algemene Ledenvergadering) 27 maart 2019, zal dit een belangrijk onderwerp zijn van de agenda en ruimt het bestuur extra tijd in om uw vragen antwoorden toe te lichten.

Klik hier om de vragenlijst in te vullen: https://www.enquetesmaken.com/s/a0cf2f0

Mocht u nog aanvullende op- of aanmerkingen hebben? (deze kunt u mondeling toelichten op de ALV van 27 maart 2019)
Heeft u foto's van uw situatie en wilt u deze delen met de ZOAB? Dan kunt u deze emaillen naar info@zoabrotterdam.nl

Voorbeeld foto's van aansluitingen